Bloggintresserade

Sidvisningar

12 april 2017

Burghausen

Ibland saknar jag min gamla APS-kamera. Och när jag tog detta fotot hade jag ännu inte lärt mig att ta panoramabilder med iphonen... Så då fick jag ta dem "manuellt" och skarva ihop hyfsat. Detta är världens längsta borg, över 1 km lång, som ligger på gränsen mellan Tyskland och Österrike.

Papper
Bakgrund: Cardstock
Detaljer: Rivna och skurna remsor av mönstrade pappret Vintage Dot från BoBunny. Älskar denna serie!

Dekorationer
Blandade alfastickers, rivet fotopapper Rayher, självhäftande pärlor YouDo

Verktyg
Rivlinjal, Fiskars PaperTrimmer

Uppslag av Gisela


































SKOLA

Här går inga papper till spillo. Det som blir över efter att bakgrunden är skapad blir till remsor att använda bakom fotona för att dra blicken till dem. Funkar istället för ramar. Här går heller inga alfabetsstickers till spillo - jag blandar gärna typsnitt hej vilt i rubriken. Då gör det inget att alla A är slut i just den stilen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar