Bloggintresserade

Sidvisningar

18 augusti 2015

Utmaning av rang

Fast att jag hade vetat om det i en månad och framkallat bilder särskilt för detta uppslag tog det mig fyra!!! timmar att göra. Tänk att en utmaning kan utgöra så mycket motstånd!! Ändå var jag inte helt nöjd utan gjorde om det senare! (Mmm, och egentligen skulle jag vilja göra om det ännu en gång, efter att jag insett att det är en kålfjäril och inte en citronfjäril på fotot :P )

Under ett scrapmaraton kom vi på den briljanta och roliga idén att utmana varandra. Suzz hade med sig en liten låda med en bild på en färdig layout och dekorationer i rosa till mig. Därefter hade jag en månad på mig att antingen göra layouten hemma, eller färdigställa den på nästa maraton. Det blev det senare :)

















Papper
Bakgrund: Cardstock
Detaljer: Mönstrade papper
Dekorationer
Stickers, die cuts, washitejp, spetsband, blommor, rhinestones
Verktyg
Fiskars papertrimmer, distress ink, alfabetsschablon Artemio, Zig Writer Pure Black

Uppslag av Josefin



Första försöket









































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar